Cvičebnice jazyka R |
Algoritmizace a programování |
Algoritmus |
Analýza dat v R |
Databázové systémy v biomedicíně |
Teoretické základy informatiky |
Výpočetní matematické systémy |
Úvod |
Programování (tvorba algoritmů) |
Historie algoritmů |
Algoritmy |
Složitost algoritmu |
Složitost úloh - P a NP úlohy |
Třídy problémů |
Literatura |
Návrh algoritmů I |
Základní informace |
Výstupy z výukové jednotky |
Úvod |
Vývojové diagramy |
Hello World |
Sčítání dvou čísel |
Výpočet objemu válcové nádoby |
Výpočet dojezdu automobilu |
Trojúhelník |
Hledání minima |
Kvadratická rovnice |
Jednoduchá kalkulačka |
Návrh algoritmů II |
Základní informace |
Průměry známek |
Všechna prvočísla od zadaného čísla |
Prvočíslo |
Faktoriál |
Součet číselné řady |
Průměr známek |
Hledání minima |
Opakující se kód, cykly |
Výstupy z výukové jednotky |
Počet výskutu znaku v souboru |
Návrh algoritmů III |
Základní informace |
Výstupy z výukové jednotky |
Podprogramy |
Výpočet N-té mocniny čísla X |
Prvočíselné dvojice |
Datové typy |
Reverzní výpis |
Sportka |
Návrh algoritmů IV. |
Základní informace |
Výstupy z výukové jednotky |
Rekurze |
Fibonacciho posloupnost |
Fibonacciho posloupnost - nerekurzivní řešení |
Binární vyhledávání |
Třídící algoritmus Selection sort |
Třídící algoritmus Bubble sort |
Literatura |
Programování v JavaScriptu - I |
Základní informace |
Výstupy z výukové jednotky |
Úvod |
Základy JavaScriptu |
Proměnné |
Programování v JavaScriptu - II |
Vlastnosti proměnných |
Metody používané s řetězci |
Operátory s řetězci |
Proměnné typu Řetězec |
Číselné operátory |
Proměnné typu Numbers |
Operátory rovnosti - nerovnosti |
Binární logické operátory |
Proměnné typu Boolean |
Zjištění typu proměnné pomocí typeof a instanceof |
Testování neexistence hodnoty |
Speciální datové typy undefined a null |
Objekty |
Hodnoty primitivních datových typů |
Primitivní datové typy a objekty - rozdíl |
Další zdroje |

Úvod
Vývojové diagramy znázorňují průběh či strukturu programu. Používají se buď jako součást dokumentace projektu, ale i jako jako nástroj pro prvotní návrh algoritmu. Většina projektů začíná tvorbou takového vývojového diagramu. Většinou si ale nebudete vytvářet vývojový diagram, pokud si budete jen zkoušet něco naprogramovat. Pokud se však rozhodnete programovat nějakou aplikaci, která má být funkční, není nikdy na škodu si takový vývojový diagram vytvořit. Ve vývojovém diagramu se relativně dobře hledají chyby, můžete také vizuálně sledovat postup programu a případně také algoritmus poopravit.